کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 9979
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


جیلبریک با جیلبریک کردن شما می توانید به فایل های سیستمی سیستم عامل دستگاه تان دسترسی داشته باشید. یکی از سرویس هایی که جیلبریک کردن به شما می دهد این است که می توانید با اجرای برنامه AppSync برنامه های کرک شده را بطور رایگان روی دستگاه تان (آیفون٬ آی پاد٬ آی پد و اپل تی وی)نصب کنید. در غیر اینصورت (یعنی اگر دستگاهتان جیلبریک نباشد باید یک اکانت اپل تهیه کنید و ازapp store برنامه ها را بخرید.)

نکته: جیلبریک توسط یک برنامه و بر روی سیستم عامل دستگاه٬ که iOS است اعمال میشود. پس جیلبریک برای iOS 4.1 با جیلبریک iOS 4.2.1 با هم فرق میکنند. موقع دانلود برنامه جیلبریک کننده به شما گفته میشود که این برنامه کدام نسخه از iOS را جیلبریک میکند. مثلا برنامه limera1n فقط ازiOS 4.0.X تا ۴٫۱ را جیلبریک میکند.

انواع جیلبریک: دو نوع جیلبریک وجود دارد tethered و unthetered . موقع دانلود برنامه جیلبریک کننده به شما گفته میشود که این برنامه چه نوع جیلبریکی را انجام میدهد اگر بگوید tethered jailbreak بدین معنی است که با هر بار ریبوت شدن دستگاه یعنی با هر بار خاموش و روشن شدن٬ دستگاه به حالت قبل بر میگردد و باید از طریق برنامه ی جیلبریک کننده دستگاه را بوت نمایید. ولی untethered jailbreak یعنی با هربار راه اندازی مجدد دستگاه٬ یا خاموش و روشن کردن دستگاه دیگر نیازی به این کار (استفاده از برنامه جیلبریک کننده برای بوت شدن) نخواهید داشت.

منبع : اپلستان


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:جیلبریک,جیلبریک چیست و انواع آن کدام است؟, tethered,unthetered ,انواع جیلبریک,paniz,, توسط paniz

سلام دوستای خوبم...عیدتون کلی تبریییک...عاشقتونم من 3> 

یه نظر در مورد وبلاگم بدید بعدم بگید دوس دارین بیشتر چه مطلبی واستون بذارم بوسه

هر سوالی هم دارین تو قسمت نظر ها بپرسین که ج بدم....همتونو کلی دوووووس دارم...بوووس بازم عیدتون مبارک ;)

از همه ی اون دوسام که بم سر میزنن و نظر میذارن خیلی تشکر میکنم خیلی خوشحااال میشم مرسییییی از همتون 3> 3> 3>

                                                                          .::P A N I Z::.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, توسط paniz

مهمترین خبر کنفرانس گوگل، معرفی نسل جدید نکسوس ۷ بود. تبلتی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و پردازنده اسنپ‌دراگون S4 پرو ۱.۵ گیگاهرتزی و اندروید ۴.۳ که نسبت به نمونه قبلی خود با بهبودهایی روبرو شده و قرار است نسخه ۱۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش برسد. اما نکسوس جدید در مقایسه با رقبا چگونه ظاهر شده است؟

 

نکسوس ۷ جدید، زمانی معرفی شد که در بازار با یک خلاء نسبی مواجهیم و در چند ماه گذشته، تنها چند نمونه تبلت اندرویدی ارزان‌قیمت معرفی شده که فقط چند مورد از آن‌ها از پشتیبانی شرکت‌های سازنده بزرگ برخوردار هستند.

در این میان نکسوس ۷ جدید، به بازاری شلوغ وارد شده که در آن نام‌های آشنای زیاد، با قیمت‌های بالا به چشم می‌خورد. در ادامه جدیدترین تبلت گوگل، با سه تبلت ۷ اینچی ایسوس MeMo Pad HD 7 و HP Slate 7 و گلکسی تب ۳ مقایسه می‌کنیم.

در حال حاضر، تبلت نکسوس ۷ جدید، جایگاه گران‌ قیمت‌ترین تبلت ۷ اینچی رده‌بالا با سریع‌ترین پردازنده، شفا‌ف‌ترین صفحه‌نمایش را به خود اختصاص داده است. اما این مسأله به این معنی نیست که قیمت نکسوس ۷ جدید، غیر رقابتی است. چرا که برای مثال، با خریدن گلکسی تب ۳، تنها ۳۰ دلار صرفه‌جویی می‌کنید. با این حال نکسوس ۷ جدید از گلکسی تب ۳ یک سر و گردن برتر است. رقابت اصلی نکسوس ۷ جدید با محصولات کمپانی سازنده خودش، ایسوس است. در حالیکه MeMo Pad HD، در مقایسه با نکسوس ۷ جدید، از پردازنده ضعیف‌تر و رزولوشن پایین‌تری برخوردار است، قیمت MeMo Pad HD نسبت به پردازنده و فضای ذخیره‌سازی فوق‌العاده است


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:نکسوس ۷,تبلت,تبلت های جدید,نکسوس,nexus,tablet,tablete nexus,paniz, توسط paniz