کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 9977
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


 
روشن ماندن طولانی کامپیوتر
برخی کاربران کامپیوتر زمان زیادی از کامپیوتر خود استفاده می کنند ، در این میان سوالی به میان می آید : آیا روشن ماندن طولانی کامپیوتر باعث خراب شدن سیستم شما خواهد شد؟ پاسخ منفی است ، کامپیوتر های امروزی نسبت به کامپیوتر های قدیمی دارای قطعات با تکنولوژی پیشرفته تری هستند ، که شما تا زمان ۲۴ ساعت هم می توانید از کامپیوترتان استفاده نمایید. در این میان نکاتی برای عملکرد بهتر کامپیوترتان وجود دارد که در ادامه مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

خاموش و روشن کردن کامپیوتر: کامپیوتر ها هر بار روشن یا خاموش می شوند دمای قطعات آن تغییر می کند. تغییرات دمایی به تنش هایی حرارتی مشهور است. و از لحاظ فیزیکی می تواند آسیب پذیری هر قطعه ای را افزایش دهد. مشکل دیگری که هنگام روشن کردن کامپیوتر وجود دارد، جرقه ای است که هنگام وصل کلید ایجاد می گردد.

این جرقه های اضافه ولتاژ های نا خواسته ای تولید می کنند. با اینکه فیلتر هایی برای حذف این نوسانات ولتاژ وجود دارند اما همیشه مقداری از نوسانات از این فیلتر ها عبور می کنند. بنابراین اگر قرار است پس از مدت کوتاهی دوباره کامپیوتر خود را روشن کنید بهتر است اصلاً آنرا خاموش نکنید. پس برای افزایش عمر کامپیوتر خود بهتر است از روشن و خاموش کردن های بیهوده کامپیوتر خودداری کنید.

 

منبع: دانستنی های کامپیوتر


ادامه مطلب